top of page

Life of Maria Group

Public·226 members

De hardgainer die maar niet aankomt

Jongens, ik ben ten einde raad. 28 jaar, 1 meter 85, weeg 68 kilo. Ik eet 4000 calorieën per dag, train zwaar, slaap 8 uur. Mijn lichaam groeit gewoon niet. Mijn broer lacht me uit, mijn vriendin zegt dat ik te dun ben. Ik wil geen monster worden, gewoon eindelijk normaal gevuld. Is er een veilige manier om dit te forceren zonder mijn gezondheid te ruïneren?

5 Views

Man, ik voel je pijn. Op mijn 30e woog ik 72 kilo bij 1 meter 90, ondanks alles. De enige echte doorbraak kwam toen ik een

volgde die specifiek voor hardgainers was ontworpen. Ik ging over op een compleet trainings- en voedingsplan met focus op progressieve overload en consistente calorie-overschot. Resultaat: in 12 weken van 72 naar 86 kilo, en na de periode hield ik er 78 kilo droog aan over. Mijn bankdrukken ging van 60 naar 110 kilo. Het geheim was: ik deed bloedonderzoek vooraf (testosteron was 450 ng/dL), lette op herstel en hydratatie, en hield mijn voeding strak bij. Alles bleef stabiel. Voor een ectomorf zoals jij is dit een goede manier om eindelijk te groeien. Maar lees je eerst goed in en werk gestructureerd. Succes!

© 2024 by Maria Foy | Happy Mum Happy Child. All Rights Reserved.

• Instagram
  • Facebook
  • goodreads01
  • Pinterest
  • Threads
bottom of page